Thursday, February 12, 2015

Kembali menulis

Atas cadangan yang sahabat yang pakar dalam bidang psikologi, aku disuruh untuk kembali menulis, bercerita, meluahkan isi hati dan otak, blog adalah platform yang aku rasa terbaik dalam misi mengurangkan ketagihan teruk terhadap online gaming yang dialami sejak 3-4 tahun lepas.

Tetapi masih adakah rakan lama yang masih berblogging? Rata-rata bila aku semak semula blog rakan ketika aku masih aktif menulis telah ditinggalkan berhabuk sama macam blog lama aku yang mana entri terakhirnya sekitar hujung tahun 2011. 2015, masih adakah yang berblogging? aku pun tak pasti. Kalau ada lagi, insyaAllah kita boleh berkongsi cerita, idea dan pendapat. Semoga dapat bertambah rakan dan penulisan lebih matang dan bermakna.

Projek H.E.X. adalah tema dan identiti aku yang dicipta supaya aku lebih fokus dalam mencapai objektif misi aku.

Persoalan yang timbul dalam kepala otak, adakah kaedah ini mampu menjayakan misi aku? doakan kejayaan aku. InsyaAllah

No comments:

Popular Posts